neljapäev, 16. detsember 2010

Advendikalender (16.12)

Veikko Manninen on rääkinud järgmise loo:

Kord õpetas isa oma lastele andmise kunsti. Ühel pühapäeval andis isa oma pojale, Juhanile kaks viiekroonist münti õpetades, et üks tuleb pühapäeval korjanduskotti panna ja teise eest võib poiss peale jumalateenistust jäätise osta.
Väikemees oli õnnelik ja lubas just nii teha. Jumalateenistus kulges omasoodu ja peagi oli käes korjanduslaulu aeg. Igaüks lasi korjanduskotti oma osa. Üks pani vähe, teine palju.... aga Juhan ei pannud midagi.
Peale jumalateenistust küsis isa pojalt: "Miks sa ei pannud korjanduskotti, mis oli mõeldud Jumala jaoks?" Poisil oli vastus olemas:" Kui me kirikusse tulime, jooksin ma metsa rajal, hüppasin üle oja ja üks münt kukkus taskust välja ojasse. See oli Jumala münt."

Nii on ka meiega. Kadunud osa on Jumala oma. See, mis on alles, kuuleb meile endale.

1 kommentaar:

  1. Olen tõepoolest üllatunud dr Isikolo imeliste kogemuste ja imede üle, mida Internetis ja kogu maailmas on levitatud. Kuidas ta imeliselt aitas inimestel üle maailma nende kadunud armukesi taastada, võtsin temaga ühendust pärast seda, kui olin läbinud nii palju tunnistusi erinevatelt inimestelt, kuidas ta aitab endist armastatut tagasi tuua. Rääkisin talle oma abikaasast, kes jättis mu umbes 8 kuud tagasi maha ja lahkus kodust kõigega, mis mul oli. Olin hämmingus, kui ta käskis mul vaid naeratada ja rahuneda, kinnitades, et ta saab kõigega hakkama vaid 48 tunniga. Pärast teist päeva helistas mu abikaasa, olin lihtsalt nii šokeeritud, et valisin kõne ja ei suutnud. Ma ei usu oma kõrvu, ta tõesti anus, et ma talle andestaksin ja ma teadsin, et armastus ja õnn on tõeliselt taastatud. võtke ühendust DR ISIKOLOga tema e-posti aadressil: isikolosolutionhome@gmail.com või saatke talle WhatsAppi kaudu sõnumi: +234-8133261196

    VastaKustuta